Košarica se lahko zaklene/blokira iz več različnih razlogov, večinoma je to posledica spreminjanja podatkov v našem sistemu. Težavo blokirane košarice lahko rešite na več načinov in sicer:

  • Ko ste vpisani v B2B e-trgovino kliknete na Moj račun in potem v levem strankem meniju izberete postavko Aktivne košarice. Ko se vam prikažejo aktivne košarice, kliknete na ikono zobnika in v spustnem meniju izberete Izbriši naročilo. Zdaj je aktivna košarica ponastavljena in trenutno naročilo izbrisano. Zdaj lahko znova dodate želene artikle v košarico in oddate naročilo.
  • Če ste izvedli zgoraj navedeni postopek v celoti in imate še vedno enako težavo potem obstaja možnost, da imate oddano povpraševanje, ki se je prav tako zaklenilo/blokiralo zaradi spremembe podatkov v našem sistemu. V takem primeru, enako kot prej kliknete na Moj račun in potem v levem strankem meniju izberete postavko Oddana povpraševanja. Ko se vam prikažejo oddana povpraševanja (enako kot prej) kliknete na ikono zobnika in v spustnem meniju izberete Izbriši povpraševanje. Zdaj lahko znova dodajate izdelke v košarico in oddajate naročila.
  • V primeru, da ste izvedli oba zgoraj navedena postopka in imate kljub temu še vedno isto težavo nas prosim kontaktirajte na etrgovina@rexel.si ali nas pokličite na 01 58 99 340 za tehnično podporo v spletni trgovini.