Naše podjetje je del uspešne globalne trgovske družbe Rexel, vodilnega distributerja elektromateriala in opreme na svetu. Z več kot 70 letno tradicijo, se trudimo kar največ prispevati k racionalni rabi energije in s tem k boljši kakovosti življenja ljudi, ki jim ni tuja skrb za lastno okolje. Skrbimo, da so naši sodelavci enakovreden sogovornik našim kupcem, kot profesionalci na področju elektrotehnike in so sposobni nuditi vse potrebne informacije ter poiskati ustrezne rešitve. V oddelku financ iščemo dodatno osebo za zaposlitev. Vabimo vas, da oddate svojo ponudbo skupaj z življenjepisom KADROVSKI RAZPIS s pripisom POSLOVNI ANALITIK.
Ključne odgovornosti in delovne naloge:
- Analiza prodajnih podatkov in trendov ter priprava poročil za vodstvo.
- Razvoj in implementacija cenovne politike, ki bo podpirala poslovne cilje.
- Sodelovanje z različnimi oddelki (prodaja, marketing, finance) za usklajevanje strategij.
- Identifikacija priložnosti za izboljšave in optimizacijo procesov.
- Priprava napovedi prodaje in analiziranje odstopanj od načrtovanih ciljev.
- Uporaba analitičnih orodij in metod za podporo odločanju.
Za opravljanje dela pričakujemo:
- izobrazba: VI. stopnja iz ekonomije, poslovne administracije ali sorodnih področij
- izkušnje: Minimalno 2 leti izkušenj na področju analize podatkov, poslovne analitike ali kontrolinga
- poznavanje analitičnih orodij (npr. Excel, BI orodja (Qlik Sense, Qlik View) in metodologij
- odlične analitične in komunikacijske sposobnosti
- izkušnje dela na področju prodaje ali cenovne politike so prednost
- znanje angleškega jezika,
- znanje hrvaškega jezika je prednost,
- obvladovanje dela z računalnikom, napredno poznavanje MS Office, masovno obvladovanje podatkov,
- željo in sposobnost za doseganje visoko zastavljenih ciljev,
- natančnost, prodajno orientiranost, komunikativnost, samoiniciativnost, iznajdljivost, zanesljivost, sposobnost dela v timu
Pri sodelavcih nas še posebej navdušuje:
- želja in sposobnost za doseganje visoko zastavljenih ciljev,
- komunikativnost in smisel za delo z ljudmi,
samoiniciativnost, - proaktivnost,
- pripravljenost na spremembe,
- pozitivna naravnanost,
- timski duh.
Zavedamo se, da so zaposleni ključnega pomena za uspešnost podjetja, zato vam poleg zanimivega dela v prijetnem, urejenem, dinamičnem okolju z veliko možnostmi tako za strokovno izpopolnjevanje kot tudi za osebni razvoj ponujamo še:
• plačilo premij za prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje,
• plačilo premij za kolektivno nezgodno zavarovanje,
• stimulativno finančno nagrado na kvartalnem nivoju,
• letno nagrado za poslovno uspešnost,
• regres v višini povprečne BRUTO plače v Republiki Sloveniji,
• plačilo dodatka na stalnost,
• možnost izobraževanj in usposabljanj,
• mentorstvo ob zaposlitvi,
• dodatne preventivne aktivnosti s področja skrbi za zdravje zaposlenih,
• formalna in neformalna druženja,
• ostale ugodnosti.
Zaposlitev se sklene za nedoločen čas, s 6-mesečnim poskusnim delom.