Naše podjetje je del uspešne globalne trgovske družbe Rexel, vodilnega distributerja elektromateriala in opreme na svetu. Z več kot 70 letno tradicijo, se trudimo kar največ prispevati k racionalni rabi energije in s tem k boljši kakovosti življenja ljudi, ki jim ni tuja skrb za lastno okolje. Skrbimo, da so naši sodelavci enakovreden sogovornik našim kupcem, kot profesionalci na področju elektrotehnike in so sposobni nuditi vse potrebne informacije ter poiskati ustrezne rešitve. V oddelku financ iščemo dodatno osebo za zaposlitev. Vabimo vas, da oddate svojo ponudbo skupaj z življenjepisom KADROVSKI RAZPIS s pripisom Strokovni sodelavec za upravljanje terjatev do 30. 9. 2023.
Ključna vsebina dela:
- vodenje in usklajevanje terjatev do kupcev,
- dosledno izvajanje politike izterjave,
- limite kupcev,
- izvajanje terjatev,
- oblikovaje predlogov izvršb za neplačane terjatve, sodelovanje z odvetniki in sledenje postopkom,
- izdelavo poročil ter poročanje znotraj in zunaj družbe,
- analizo poslovnih procesov in zahtev,
- pridobivanje strank/kupcev za uporabo portala za e-poslovanje (spletna trgovina, e-računi, EDI…) in sodelovanje z njimi ter
- opredelitev razvojnih potreb za izboljšanje in poenostavitev poslovanja
Za opravljanje dela pričakujemo:
- tri leta ustreznih delovnih izkušenj,
- poglobljeno poznavanje finančno-računovodskih in davčnih predpisov,
- zelo dobro znanje slovenskega jezika,
- VII. ali VI. stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri,
- dobro znanje angleškega jezika,
- znanje hrvaškega jezika je prednost,
- napredno poznavanje dela z računalnikom,
- sposobnost prijaznega komuniciranja, pravočasnost, natančnost in odgovornost.
Pri sodelavcih nas še posebej navdušuje:
- vztrajnost, odločnost in ciljna usmerjenost,
- želja in sposobnost za doseganje visoko zastavljenih ciljev,
- komunikativnost in smisel za delo z ljudmi,
- samoiniciativnost,
- proaktivnost,
- pripravljenost na spremembe,
- pozitivna naravnanost,
- timski duh.
Zavedamo se, da so zaposleni ključnega pomena za uspešnost podjetja, zato vam poleg zanimivega dela v prijetnem, urejenem, dinamičnem okolju z veliko možnostmi tako za strokovno izpopolnjevanje kot tudi za osebni razvoj ponujamo še:
- plačilo premij za prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje,
- plačilo premij za kolektivno nezgodno zavarovanje,
- stimulativno finančno nagrado na kvartalnem nivoju,
- letno nagrado za poslovno uspešnost,
- regres v višini povprečne BRUTO plače v Republiki Sloveniji,
- plačilo dodatka na stalnost,
- možnost izobraževanj in usposabljanj,
- dodatne preventivne aktivnosti s področja skrbi za zdravje zaposlenih,
- formalna in neformalna druženja,
- ostale ugodnosti.
Zanesljivost zaposlitve zagotavljamo s sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas s 3-mesečnim poskusnim delom.