Naše podjetje je del uspešne globalne trgovske družbe Rexel, vodilnega distributerja elektromateriala in opreme na svetu. Z več kot 70 letno tradicijo, se trudimo kar največ prispevati k racionalni rabi energije in s tem k boljši kakovosti življenja ljudi, ki jim ni tuja skrb za lastno okolje. Skrbimo, da so naši sodelavci enakovreden sogovornik našim kupcem, kot profesionalci na področju elektrotehnike in so sposobni nuditi vse potrebne informacije ter poiskati ustrezne rešitve. V oddelku financ iščemo dodatno osebo za zaposlitev. Vabimo vas, da oddate svojo ponudbo skupaj z življenjepisom KADROVSKI RAZPIS s pripisom VODJA TERJATEV, OBVEZNOSTI IN PLAČIL.

Odgovornost za:

  • obvladovanje in napovedovanje denarnega toka podjetja,
  • skladnost interne finančne politike s korporativnimi usmeritvami,
  • vpeljavo in razvoj digitalnih orodij v procese plačil in izterjave,
  • učinkovito vodenje oddelka terjatev, obveznosti in plačil.

Delovne naloge:

  • Vodi in usklajuje likvidature knjigovodskih listin in usklajuje evidence faktur z drugimi evidencami.
  • Usklajuje saldakonte kupcev in dobaviteljev skladno s politiko
  • Skrbi za limite kupcev in obvladuje terjatve ter ocene kreditne sposobnosti kupcev.
  • Pripravlja in izvaja plan plačila prejemkov in izdatkov, ter skrbi za denarni tok.
  • Analizira stanje in pripravlja poročila za poročanje v družbi.
  • Opravlja funkcijo zakladništva – pogajanje z bankami.
  • Vodi in implementira projekte digitalizacije poslovnih procesov v oddelku financ.
  • Vodi, usmerja in motivira zaposlene v oddelku.

Za opravljanje dela pričakujemo:

  • VII. ali VI. stopnjo izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri,
  • tri leta ustreznih delovnih izkušenj,
  • poglobljeno poznavanje finančno-računovodskih in davčnih predpisov,
  • zelo dobro znanje slovenskega jezika,
  • zelo dobro znanje angleškega jezika,
  • znanje hrvaškega jezika je prednost,
  • napredno poznavanje dela z računalnikom,
  • odlično znanje MS Excel,
  • poznavanje večjih ERP sistemov je prednost
  • delo v mednarodne okolju je prednost,
  • sposobnost prijaznega komuniciranja, pravočasnost, natančnost in odgovornost.

Pri sodelavcih nas še posebej navdušuje:

  • želja in sposobnost za doseganje visoko zastavljenih ciljev,
  • komunikativnost in smisel za delo z ljudmi,
  • zanimanje za razvoj digitalnih orodij,
  • samoiniciativnost,
  • proaktivnost,
  • pripravljenost na spremembe,
  • pozitivna naravnanost,
  • timski duh.

Zavedamo se, da so zaposleni ključnega pomena za uspešnost podjetja, zato vam poleg zanimivega dela v prijetnem, urejenem, dinamičnem okolju z veliko možnostmi tako za strokovno izpopolnjevanje kot tudi za osebni razvoj ponujamo še:

  • plačilo premij za prostovoljno dodatno pokojninsko zavarovanje,
  • plačilo premij za kolektivno nezgodno zavarovanje,
  • stimulativno finančno nagrado na kvartalnem nivoju,
  • letno nagrado za poslovno uspešnost,
  • regres v višini povprečne BRUTO plače v Republiki Sloveniji,
  • plačilo dodatka na stalnost,
  • možnost izobraževanj in usposabljanj,
  • dodatne preventivne aktivnosti s področja skrbi za zdravje zaposlenih,
  • formalna in neformalna druženja,
  • ostale ugodnosti.

Zanesljivost zaposlitve zagotavljamo s sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas s 3-mesečnim poskusnim delom.