Rexel logotip
Rexel logotip
Rexel logotip

Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja2024-01-25T09:08:23+01:00

FAQ in kontaktni center

Tukaj smo, da pomagamo

Če ne najdete odgovora na svoje vprašanje, se lahko obrnete na naš kontaktni center, kjer vam bomo skušali pomagati po najboljših močeh. Prav tako nam lahko pošljete vprašanje, za katerega želite, da ga posebej naslovimo, na etrgovina@rexel.si in ga kasneje objavimo v tej rubriki.

  • Pošljite nam vprašanje

  • Svetovanje in podpora

  • Številka #1 v Sloveniji

Pogosta vprašanja

B2B spletna trgovina

Kako se registriram v Rexel B2B spletno trgovino?2023-12-01T14:25:47+01:00

Registrirate se s klikom na gumb »Prijava/Registracija« in potem kliknete na gumb »Registracija«.  V polje “Davčna številka vašega podjetja” vnesete davšno številko vašega podjetja ali organizacije in kliknete na gumb “Potrdi“. Po kliku na gumb “Potrdi” bi se morali prikazati podatki podjetja (ime in sedež podjetja) ter v nadaljevanju obrazec s polji za vnos podatkov, ki ji potrebujemo za izvedbo registracije. Za registracijo v B2B e-trgovino potrebujete:

  • davčno številko podjetja,
  • ime in priimek,
  • naslov elektronske pošte (službeni e-mail naslov) – ki je hkrati vaše uporabniško ime,
  • telefonsko številko,
  • geslo v skriti obliki (minimalno 8 znakov, črke in številke brez posebnih znakov),
  • ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletni trgovini.

Po vnosu podatkov zgoraj, obkljukajte še obvezna polja za potrditev splošnih pogojev in kliknite na gumb “Potrdi“. V nekaj trenutkih boste na e-mail naslov, ki ste ga navedli pri registraciji, prejeli e-mail z aktivacijsko povezavo. Po kliku na gumb/povezavo v sporočilu boste preusmerjeni nazaj na našo spletno trgovino in vaš račun bo aktiviran. Zdaj se lahko prijavite in uporabljate spletno trgovino.

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, ki ih potrebuje za vpis v e-trgovino. Geslo je tajno in naj bo znano le vam. Spletna trgovina je namenjena samo podjetjem (pravnim osebam) in organizacijam. Registracija fizičnih oseb ni mogoča.

Postopek registracije si lahko ogledate tudi na video posnetku s klikom na povezavo: https://www.youtube.com/watch?v=xMtajNoPZFM

Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ponudnik ne odgovarja.

Kako pridobim novo (ponastavim obstoječe) geslo, če sem ga pozabil?2023-04-03T15:51:53+02:00

Če ste svoje geslo pozabili, si ga lahko sami ponastavite. Geslo ponastavite s klikom na povezavo »Ste pozabili geslo?« (najdete jo v spustnem meniju “Prijava/Registracija) in vpišete vaš elektronski naslov (e-mail), ki ga uporabljate za prijavo v spletno trgovino ter kliknete na gumb »Pošlji«. Na vaš elektronski naslov boste prejeli sporočilo s povezavo, na katero kliknete in sledite navodilom za ponastavitev gesla.

Kako oddam naročilo (opravim nakup) v spletni trgovini?2023-04-04T08:41:46+02:00

Za oddajanje naročil je potrebno biti registriran / prijavljen. Ob registraciji v sistem obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte (e-mailu) ter določi svoje geslo.

Po registraciji se prijavite v spletno trgovino in zdaj lahko dodajate izdelke v košarico, s klikom na gumb »V košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, vas s klikom na gumb »Na košarico« stran preusmeri na košarico, kjer si lahko ogledate seznam izdelkov, ki ste jih dodali v košarico.

Kliknete na gumb »Na naslednji korak« in preusmerjeni boste na »Izbiro dostave in plačila« kjer lahko izberete način dostave, naslov za dostavo, naslov za plačilo, način plačila in tudi vpišete poljubno šifro/številko, ki bo kasneje vidna na računu in dobavnici. Za nadaljevanje ponovno kliknete na gumb »Na naslednji korak« in preusmerjeni boste na pregled vašega naročila.

Ko pregledate svoje naročilo, kliknete na gumb »Oddaj naročilo« in s tem je vaše naročilo oddano. Potrditev o oddanem naročilu boste v kratkem prejeli na vaš e-mail naslov.

Iz košarice ne morem izbrisati izdelkov in posledično oddajati naročil, kaj storim?2023-12-01T14:15:35+01:00

Košarica se lahko zaklene/blokira iz več različnih razlogov, večinoma je to posledica spreminjanja podatkov v našem sistemu. Težavo blokirane košarice lahko rešite na več načinov in sicer:

  • Ko ste vpisani v B2B e-trgovino kliknete na Moj račun in potem v levem strankem meniju izberete postavko Aktivne košarice. Ko se vam prikažejo aktivne košarice, kliknete na ikono zobnika in v spustnem meniju izberete Izbriši naročilo. Zdaj je aktivna košarica ponastavljena in trenutno naročilo izbrisano. Zdaj lahko znova dodate želene artikle v košarico in oddate naročilo.
  • Če ste izvedli zgoraj navedeni postopek v celoti in imate še vedno enako težavo potem obstaja možnost, da imate oddano povpraševanje, ki se je prav tako zaklenilo/blokiralo zaradi spremembe podatkov v našem sistemu. V takem primeru, enako kot prej kliknete na Moj račun in potem v levem strankem meniju izberete postavko Oddana povpraševanja. Ko se vam prikažejo oddana povpraševanja (enako kot prej) kliknete na ikono zobnika in v spustnem meniju izberete Izbriši povpraševanje. Zdaj lahko znova dodajate izdelke v košarico in oddajate naročila.
  • V primeru, da ste izvedli oba zgoraj navedena postopka in imate kljub temu še vedno isto težavo nas prosim kontaktirajte na etrgovina@rexel.si ali nas pokličite na 01 58 99 340 za tehnično podporo v spletni trgovini.
Ali ima lahko dostop do B2B e-trgovine v našem podjetju več uporabnikov?2024-02-13T09:41:32+01:00

Da.

Namen naše B2B spletne trgovine je, da registrirate svoje podjetje in znotraj podjetja več uporabnikov/sodelavcev. Uporabniški račun v e-trgovini je vezan na podjetje (organizacijo), ki ima lahko neomejeno število uporabnikov znotraj podjetja. Vsak uporabnik/zaposleni/sodelavec, ki želi dostopati do e-trgovine se mora registrirati z uporabo davčne številke podjetja, svojim e-mail naslovom in preostalimi osebnimi podatki (ime priimek, telefonska številka in unikatno geslo za prijavo).

Za dostop do računa podjetja (aktivacijo uporabnika), mora dodatnega uporabnika potrditi administrator znotraj podjetja. To stori tako, da na segmentu Moj račun v levem stranskem meniju klikne na postavko Kupci za odobritev in odobri uporabnika, ki se je ravnokar registriral. V primeru težav se lahko obrnete na tehnično podporo za spletno trgovino etrgovina@rexel.si.

Ob prijavi se mi prikaže sporočilo “Vaša vloga je bila prejeta…”, kaj naredim?2024-01-25T08:28:07+01:00

Ko se poskušate pijaviti v spletno trgovino, prijava ni mogoča in prikaže se obvestilo “Vaša vloga za registracijo je bila prejeta in je v postopku potrjevanja. Po potrditvi se boste lahko prijavili v trgovino.“. V tem primeru je težava, da vaše vloge/registracije ni potrdil administrator v vašem podjetju, ki ge že registriran v spletni trgovini. To je lahko neko od vaših sodelavcev, vaš nadrejeni, direktor podjetja… nekdo ki je že registriran v spletni trgovini in ima administratorske pravice.

V primeru, da ne uspete uskladiti potrditev/aktivacijo z vašim sodelavcem, ki je administator se lahko obrnete na tehnično podporo za spletno trgovino etrgovina@rexel.si in bomo aktivacijo izvedli mi.

Ob prijavi se mi prikaže sporočilo “Vaš uporabniški račun je blokiran…”, kaj naredim?2023-12-04T12:40:49+01:00

V teh primerih gre za blokado/zaklep vašega uporabniškega računa. Do tega največkrat pride, ker ste prevečkrat vpisali napačno geslo ali uporabniško ime in sistem iz varnostnih razlogov vaš račun zaklene.

Kontaktirajte nas na etrgovina@rexel.si, da lahko odklenemo vaš račun in nato predlagamo, da ponastavite svoje geslo.

Kako vem, da sem naročilo uspešno oddal?2023-12-04T12:50:15+01:00

Naročilo ste uspešno oddali, ko na vaš elektronski naslov prejmete potrditveno sporočilo s podatki o oddanem naročilu. Status vašega naročila lahko spremljate na segmentu Moj račun, v levem stranskem meniju postavka “Status naročil“.

Koliko časa traja dostava naročila oz. kdaj lahko pričakujem naročene izdelke?2024-01-26T11:44:10+01:00

Pri rednih naročilih preko spleta so izdelki z zaloge, ki jih naročite do 19. ure, dostavljeni že naslednji dan na izbrano lokacijo. V primeru izbire osebnega prevzema pa paket (izdelke) lahko prevzamete naslednji dan sami v eni od naših poslovanic (poslovalnica, ki ste jo izbrali tekom naročanja).

Če želite naročilo in prevzem v roku dveh ur, lahko naročite preko spleta z uporabo “Klikni in prevzemi“, kjer izberete želeno poslovalnico, poiščete izdelke in jih naročite. Ko naročate z uporabo funkcionalnosti “Klikni in prevzemi” pregledujete zalogo in naročate direktno iz izbrane poslovne enote. Ko oddate naročilo bodo izdelki pripravljeni v roku dveh ur in jih lahko prevzamete direktno v poslovalnici.

Statuse vaših naročil lahko spremljate na segmentu Moj račun, v levem stranskem meniju postavka “Status naročil“.

Ali si lahko izdelke fizično ogledam in osebno prevzamem?2023-12-04T15:28:02+01:00

Seveda. Izdelke si lahko ogledate v eni izmed naših poslovalnic v:

  • Ljubljani
  • Kranju
  • Celju
  • Mariboru
  • Novem Mestu
  • Kopru
  • Ajdovščini

Vse podatke o naših poslovalnicah najdete na tej povezavi.

Kaj pomenijo statusi zaloge na posameznem izdelku?2024-01-26T11:44:43+01:00
  • Status »Na zalogi« – pomeni da je dotični artikel na voljo v našem skladišču in ni količinsko omejen.
  • Status »Omejena zaloga« – pomeni da je zaloga izdelkov pod minimalno količino, ki je zahtevana za ta izdelek. Minimalna količina je odvisna od letne prodane količine in hitrosti vrtenja zaloge. Običajno zadošča za prodajo nekaj dni in lahko hitro poide.
  • Status »Ni na zalogi« – pomeni da je dotični artikel ni na voljo v našem skladišču. Lahko ga še vedno naročite vendar je rok dostave odvisen od našega dobavitelja.
Kakšne načine plačila nudi Rexel B2B spletna trgovina?2023-12-04T15:37:19+01:00

V naši B2B e-trgovini so na voljo sledeči načini plačila:

  • plačilo po predračunu / predplačilo,
  • plačilo s kreditno ali debetno kartico,
  • plačilo preko kreditne linije / po pogodbi.
Kakšna je funkcija seznama izdelkov in kako mi lahko pomaga pri naročanju?2023-12-04T15:46:01+01:00

Seznami izdelkov vam omogočajo shranjevanje artiklov, do katerih boste lahko pri naslednjem nakupu hitreje dostopali in jih direktno naročili. S tem ponovno iskanje želenih artiklov ne bo več potrebno. Lahko ustvarite poljubno število seznamov v katere lahko dodate poljubno število izdelkov.

Sezname lahko prav tako uvozite v spletno trgovino. Potrebujete samo Excel datoteko z izdelki, ki vsebuje samo 2 stolpca in sicer naši šifro in količino. Bolj podrobna navodila najdete na Moj račun > Seznami izdelkov > Naloži seznam. V odprtem okenčku kliknite na povezavo “Prenesite navodila s primerom“.

Obstajta “Javni” in “Privatni” seznam izdelkov.

V naši spletni trgovini lahko registrirate organizacijo (vaše podjetje), ki ima lahko več različnih uporabnikov. Z uporabo “Javnega” seznama izdelkov, lahko do vašega seznama izdelkov dostopajo vsi uporabniki, ki so znotraj organizacije (podjetja). “Privatni” seznam pa lahko vidite in uporabljate samo vi.

Prednosti naše B2B e-trgovine

Zakaj naročati preko spleta?

Aktialni naveti in študije primerov

Rexel nasveti

Go to Top